divendres, 9 d’octubre del 2009

Diari COED



Ja em tocava escriure alguna cosa sobre la comunicació oral, escrita i digital. Esta sent una assignatura bastant mogudeta...no hi ha temps per relaxar-se! La veritat és que encara no tinc molt clar quin fragment memoritzar per recitar...i si faig l'himne del Barça? Aquest el conec prou bé! però no dura pas 2 minuts...i si al final li afegeixo el "COPA LLIGA CHAMPIONS"quatre o cinc vegades? Crec que no colarà...En fi seguiré pensant...


Bé centrem-nos, tot i que a aquestes hores de la nit no és gens fàcil...


A l'assignatura de COED dins el procés comunicatiu estem tractant el concepte del llenguatge com a instrument de comunicació i representació mental.

Hem posat en comú quins requisits ha de tenir un bon comunicador: Incisiu, directe, transgressor, creatiu, proper, clar....

Em va semblar curiós l'exercici que varem fer sobre la brutícia...com les paraules tenen una intensitat de significat diferent segons qui les interpreta i segons també el context social del moment. Recordo la paraula impur. Fa anys era una de les pitjors coses que li podies dir a algú, avui en dia ens sembla d'allò més inofensiu...


Em va agradar la sessió d'anàlisi de cançons que varem treballar en l'apartat de models de descripció. Crec que les cançons durant la història han estat de suma importància per transmetre idees o lluitar per uns ideals, han estat i segueixen sent, un gran instrument comunicador capaces de descriure qualsevol situació.


L'altre dia varem analitzar el text de J.Tuson "El lenguaje y las lenguas" que em va fer veure que això de parlar té molta més transcendència de la que jo podia pensar en un principi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada